Fontos! Kizárólag az alábbiakban feltüntetett profilok tartoznak hozzám. Bármi más, amit találsz az interneten és az én nevemet használja, az FAKE és nem én vagyok.
Boldog márciust! Már nincs sok hátra a télből, és ezt az időjárás is viszonozza - bár inkább nem örülök előre, mert pár nap múlva úgy látszik ismét ránkszakad a hideg. Remélem ez lesz a tél utolsó csapása, és aztán elindulhatunk a nyár felé, mert már nagyon vágyom a 20+ fokokra. Kicsikét megkéstem ezzel a bejegyzéssel, ugyanis hamarabb terveztem hozzálátni, de a hétvégén, péntektől vasárnapig nem tartózkodtam itthon, aztán pedig eléggé felgyűltek a beadandóim, és azzal kellett foglalkoznom, de szerencsére mindent letudtam egy este alatt, szóval valamennyire már szabadabb vagyok. Lényeg ami lényeg, szerdán unlockolásra került Wild Woods második fejezete is - hát mit is mondjak, vannak bőven pozitív és negatív gondolataim is a frissítésről, ezeket mind-mind szeretném majd felvázolni ebben a posztban. Bugok nélkül ismét nem maradhatott elsemmi, néha úgy érzem, hogy szerdánként már nem fejlesztéseket fogunk kapni, hanem egy csomag bugot - legalábbis ez az utóbbi frissítés most pont így sikerült.
Ahogy említettem, hétvégén kicsit kimozdultam a megszokott környezetemből, és ez sokat segített abban, hogy átszellőztessem a fejemet, szóval most frissen kezdtem bele egy új hétbe. A gamerkedés viszont ebben a pár napban sem maradt el, szombaton lehetőségem volt kicsit az xboxon szórakozni - azon belül életemben először cowboykodtam pár órát a Red Dead Redemption 2-ben. Az 100, hogy az sso után nagyon fura volt ilyen élethű pixellovakat látni, de abban is biztosabb lettem, hogy az xboxot nem nekem találták ki, szerintem én örökre pc-s maradok.
Múlthéten sajnos lejárt a valentin theme időszaka, remélem ez is legalább annyira tetszett nektek, mint az eredeti vagy akár a halloweeni kinézet! Nagyon szeretek foglalkozni dizájnkészítéssel, és jó egy kicsit a változatosság is, amikor különböző évszakoknak vagy ünnepeknek megfelőlen öltöztetem fel az oldalt. Ahogy előre belenéztem a naptárba, mostanában nem várható semmi különösebb esemény, amire tudnék kinézetet gyártani a blognak - legközelebb valószínűleg a nyári színek érkeznek majd valamikor május-június körül, amit már előre elképzeltem a fejemben, és annyit elárulok, hogy a strandfesztiválos színes lámpásokhoz lesz majd köze.
A heti frissítésre térve, akik jelen voltak szerdán a frissítés utáni első pár órában, azok ugyanúgy átélték azt a szenvedést, mint én - az update már rég készen volt, viszont a "tiltott zóna" korlátozást elfelejtették levenni a területről, ezért ha nem bugoltál be pofátlanul az új helyre, akkor nem igazán tudtál továbbhaladni a küldetéssel, amíg nem adták ki a fixáló patchet. Nem is lenne Star Stable a Star Stable, ha ez nem történik meg, gondolom a tesztelős csapat most is kivett egy hét szabadságot, mert hogy ezt is csak összedobták mindenféle utánanézés nélkül, az biztos. A közösségi oldalak - a globál chattel társulva - CSAK ERRŐL szóltak, mert nyílván nem elég 1 darab bejegyzés arról, hogy hibás a frissítés, hanem minden második játékosnak meg kell kérdeznie a másik 5000 játékostól, hogy "te jó ég, csak engem dob vissza, amikor be akarok lépni a területre??". Kevesebb idő utánanézni a dolgoknak, mint létrehozni egy ilyen bejelentést. De nem is értem, miért idegeskedek ezen, hiszen ez soha nem fog megváltozni. Ami pozitív, hogy a csapat (szerencsére) nem hagyta sokáig annyiban a dolgot, még aznap fél 3-3 óra körül meg is érkezett az update második fele, amikor végre lekerült a korlát a területről, és folytathattuk a küldetést.
Elég sok dolog van, amiről szeretnék írni, ezért kezdem is magával a történetszállal, ha már az előző bekezdést azzal zártam le. Az előzetes teóriázgatások elég szépen bejöttek, hiszen a három ménes, a Harcosok, a Misztikusok és az Erdészlovak valóban szemben állnak egymással - vagyis inkább a Harcosok azok, akik legjobban ellenségeskednek a másik kettővel, de azért ők sem olyan szentek, mint amilyennek kinéznek. Az ötlet és a kivitelezés nekem nagyon tetszik, de kissé bánt, hogy ilyen kevés történetet kaptunk róluk. Egy ilyen egyedi és kreatív felvetést sokkal tovább kellett volna vinni, és nagyobbat is durrant volna, mindenesetre én bízom benne, hogy a jövőbeli frissítések hoznak még folytatásokat a ménesekkel kapcsolatban. Azt hiszem, nem is kell magyaráznom, hogy én a Harcosok csapatát bővítem, a full szettet bevásároltam már szerdán és azóta egy percre sem szakadt le rólam - főleg, hogy még maxos is, ezért bajnokságokra és rekordozásokra sem kellett másik öltözékre váltanom. Mondjuk igen, annyi pénzért legyen is maxos. 10 ezer JS-ért még beszélhetne is hozzám. A három ménesből Rocco, Juniper és Willow a kedvenceim, egyszerűen imádom a kinézetüket, és hogy mindegyikőjüknek megvan a saját kis személyisége. Most lehet a pokolra kerülök, de én remélem, hogy nulla az esélye annak, hogy ezek a színek valaha megvehetőek lesznek, mert akkor azonnal elvesztenék az egyediségüket. A küldetéssel kapcsolatban még csalódás volt számomra az a "nagy" gyülekezet a Sentinel Tree-nél - már kezdtem örülni, hogy lesz valami izgalmas, aztán letudták az egészet 3-4 párbeszéddel. Jó volt így összegyűlve látni a ménesek összes tagját, de ha már ennyire sürgősen össze lettek hívatva, akkor húzhatták volna tovább az egészet. Én ebből azt érzem, hogy vagy nem volt ötlet, vagy csak el lett sietve ez a rész.
Magára a területre és a tereptárgyakra térve, nekem összességében jobban tetszett Wild Woods első része, mint ez az új. Szerintem lényegesen kevesebbet időt fordítottak rá, és ez főleg abból tűnik fel, hogy míg a Redwoodos részen 2 centi olyan hely sincs, ahol nincs valami növényke, addig a Tailtopos részen viszonylag sokszor lehet olyan helyekbe botlani, ahol tényleg semmi nincs, vagy nagyon max 3-4 fa álldogál a semmi közepén. Igazán adhattak volna több életet bizonyos részeknek, mert ez eléggé lerontja az én szememben az összképet. Üstökfalu kinézete viszont minden elismerésemet elnyerte, nagyon imádom a sok kis zöldségeskertet, a kosárkákat és az ötletes boltokat. Ha ezt a színvonalat tudták volna hozni a teljes területen, akkor tökéletes lett volna. Viszont nagyon lehet látni, hogy mivel foglalkoztak sokat, és mi volt az, amire csak rádobáltak egy-két fát meg követ, hogy az is színes legyen a térképen. Nagyon vártam már arra, hogy ezen a részen is tudjak sok szép screenshotot lőni, azonban ez nem igazán sikerült, mert nem sok olyan helyet találtam, ami annyira megfogott volna, hogy késztetést érezzek a fotózásra. Az alábbiakban feltöltöttem ide a négy kedvenc képemet, remélem nektek is tetszik!
A kis bébicsikók egyszerűen imádnivalóak, nagyon díjazom, hogy végre nem csak a telefonos alkalmazásban találkozhatunk velük, és maradandó helyet is kaptak a játékban. Először azt hittem, hogy ez a pösze írásmód csak valami buta félregépelés, aztán rájöttem, hogy direkt beszélnek így a csikók - ezzel is tükrözve azt, hogy mennyire aprók még. Kedvenceim közé tartoznak, és nagyon feldobják az egész helyet, sokkal barátságosabbá válik miattuk minden. A plusz animációk, például Ash rémültsége és a Meditátor ló hempergése rettentően aranyosra sikerültek, én őszintén örülök neki, hogy hiába mintázták őket a már létező Jorvik Wild lovakról, mégis kaptak valami különlegességet, mert ettől lesznek egyediek.
Pozitív számomra, hogy ismét vannak hírnévnövelgetős tevékenységek, és végre lehet gyúrni a napiküldetéseket. Ugyan egyelőre nincs nagy tétjük a "friendly" szint elérése után, én mégis szeretem előre felvinni ezeket ameddig csak lehetséges, mert kitudja melyik küldetés fogja megkövetelni a magasabb szintű reputációt. Hál'istennek a kedvenc felszereléseimért, a két Harcos tollért és a maszkért csak 500 pontot kellett összeszedegetni, tehát ez viszonylag hamar meg is lett, azóta ezek állandó részei a szettemnek. Bár kicsit elszomorító, hogy a maszkot csak a vadlovak viselhetik, reménykedni még lehet abban, hogy egyszer a többi lófajtára is kompatibilissé válik. Saját véleményem szerint ezt a maszkot elég bután oldották meg, én jobban örültem volna annak, ha kantárt is lehet alárakni, mert így elveszi azt a 3 darab sebességpontot, és nem igazán lehet felhasználni semmire, meg még hülyén is néz ki, hogy a karakter konkrétan a semmit fogja a levegőben.
Összefoglalva: nem lenne rossz hely, ha egy ilyen ötletes küldetésszál mellé a tereptárgyakat sem hanyagolták volna el. Számomra sokkal varázslatosabb ez a hely az éjszakai fényben, jobban szeretek éjjeli képeket csinálni a természetéről, és akik követik a youtube csatornámat, azok talán már láthatták, hogy készítettem egy Wild Woods at night videót, amiben hajnalban jártam körbe a területet.
A tiltott zónás bug mellett még pluszban érkezett egy hajtépős hiba is szerdán, aminek a bajnokságokhoz volt köze - az egyetlen szórakozásomat is sikerült elrontaniuk, amiért több napig nem üzemelt egyik champ sem. Amikor jelentkezni akartál volna a versenyre, a feladatot azonnal befejezettnek fogta fel a rendszer, emiatt be sem dobott a csapatokba senkit. Szerencsére a probléma már aznap jelentve lett, ennek a javítására azonban kicsit több időt kellett várni, de azóta már ez is megfelőlen működik. Mindig van valami belső félelmem, amikor egy régi dologhoz nyúlnak hozzá, hisz egyértelműen azért lett bugos, mert foglalkoztak vele valamit. Változtatnak valamin = bugos lesz. Nagyon remélem, hogy nem terveznek lényegesebb fejlesztéseket végezni a versenyzési rendszeren, mert ez így van jól, ahogy van.
Ha már ennyire belemélyedtem a bugokba, láss csodát, itt van még egy: gondolom mindenki kedvence lett már a lovak hangulatsávja, ami örömtelien ragadt oda a képernyődre, ha leszálltál a lóról. Nem is kevés meme társult ehhez, sokan csináltak viccet belőle, de azért valljuk be, ennél idegesítőbb dolog nem is létezik. Főleg, hogy fotómódban sem tűnt el, csak egy relog után, vagy ha az istállódba mentél vissza megszabadulni tőle. Ezt a hibát valószínűleg pont a posztom megírása előtt fixelték, mert természetesen leellenőrzök mindent, mielőtt elkezdeném ócsárolni, szóval taps-taps a csapatnak, hogy végre megkíméltek minket a botrányos sárga kockáktól.
Holnap érkeznek a fantasztikusan csodálatos (vagy mégse) varázslovak, amikről több mint biztos, hogy nem fogok írni, mert nem látom értelmét annak se, hogy ezeket feltétlen be kell tenni a játékba. A Clydesdale modellért amúgy sem rajongtam annyira, azzal is úgy vagyok, hogy addig jó, amíg nem mozdul meg. Ötletem sincs, hogy miért van belőle kettő is nekem, őszintén nem is emlékszem rá, hogy mikor és milyen indokkal vettem, de az rémlik, hogy többször is sírhatnékom volt az edzésük közben, annyira dögunalom volt. Szépnek szép ez a Wild Woods ihlette szőrzet, de szerintem van sok dolog, amivel érdemesebb lenne foglalkozni, mint ezzel. Keringtek spoilerek azzal kapcsolatban, hogy változás lesz a magic lovaknál, ugyanis sokkal interaktívabb lesz a kezelésük és lehetőségünk lesz arra, hogy saját magunk váltogassunk egy gombnyomás segítségével az eredeti és a varázs szín között. Reménykedem benne, hogy ez is bekerül majd a holnapi updatevel együtt, és legalább ennyi örömöm lesz benne, ha a lovak iránt már nem érdeklődöm.
Még én sem tudom előre, hogy mikor érkezik a következő bejegyzésem, de azonnal jelentkezem, ha történik valami, amiről mindenképpen szeretnék írni. További szép hetet nektek!