Team 1.5. generáció https://i.imgur.com/RxX8nxb.png
Harmadjára állok neki ennek a posztnak, mert a vihar miatt állandó jelleggel hagy egymagamra az internet. Köszönjük Telekom.
Alig pár hét elteltével már itt is a következő felújított ló - ma megérkezett az Angol Telivér felfrissített, harmadik generációs változata is. Én egyelőre nem tervezek közülük venni egyet sem, ezért ez a vélemény csak trailer&spoiler videók és képek alapján, valamint mások lovait külső szemmel figyelgetve fog megfogalmazódni. A lovak folyamatos gyártása, kiadása és rohamtempóban való újítgatása már külföldi és hazai játékosok szemét is egyaránt bántja, és több ezer felindulás kezdődött már emiatt Instagramon (is) a Star Stable ellen, aminek eredményeképpen a designer csapat még az utolsó pillanatokban alakított a lovon, és kiadott egy jobban kidolgozott változatot, mint ami a trailerben szerepelt.
Hónapok óta nagyon rossz irányba tart a játék, és ezt egyre többen kezdik észrevenni. Mindenki pontosan tudja és tisztában van azzal, hogy a grafikának utat kell adni a fejlődéshez, de az "Egy kalandokkal teli lovas játék" mottó lassan értelmét veszti.
Üdv, nyár! https://i.imgur.com/OoBxmKu.png
Elérkezett az idei év nyárközépi ünnepe is, bár a játékban most kicsit hamarabb kezdtük a készülődést, mint a valóságban. Magyarországon június 24-én, azaz pontosan kettő hét múlva lesz a nyárközép napja, ami azt jelenti, hogy azon a napon lesz a leghosszabb ideig a Nap az égen, és onnantól kezdve egyre rövidülnek majd a nappalok, ahogy haladunk a tél felé. Egyébként pont jókor jött ez a nyárias event a játékba, eddig elég viharos napok voltak, egészen mostanáig, amikor már tényleg érezni a 20+ fokokat (végre lehet nyitott ablaknál gépezni). Jól tudnak időzíteni a játékvezetők.
Igaz, hogy az egész frissítés csak egy control c + control z volt, ettől függetlenül én örülök neki, hogy legalább annyira volt energiájuk, hogy a tavalyi küldetéseket visszakapjuk. Ugyanezt meg lehetett volna tenni húsvétkor is, és talán akkor sem unatkoztunk volna - nem mintha ez a cucc lefoglalt volna 1 óránál tovább, de ez is több mint a semmi.
Tündéri, de ördög https://i.imgur.com/Wf9rH73.png
Megérkezett a sokak által várt tengeri frissítés, amire én már tegnap este is hangolódtam egy Némó mese megnézésével , bár tudtam előre, hogy ez a nap nem fog túlságosan lekötni SSO szempontból, de a véleményemet azért mégis csak itt hagyom olvasnivalónak. A napokban fanartok sokasága készült már az új vízi paripákról, amik még az én tetszésemet is elragadták, de ahogy a Star Stable megalkotja őket, abban már semmi érdekes nincs (legalábbis számomra). Talán én vagyok már túl idős a fantasy dolgokhoz, vagy csak a személyiségem furcsa, de a nem reál dolgok nekem sosem kedveztek, egész életemben kerültem mindent, ami fantázia, és ez mostanára sem változott. Pont emiatt sajnálom, hogy a játék egyre jobban tart ebbe az irányba, és vicces, ahogyan ellent mondanak maguknak a vezetők, mert ők is említették, hogy realitásra törekszenek, aztán most mégis tengeri lovakkal meg repülő rájákkal örvendeztetnek meg minket.
Negatív dolgokon kívül túl sok extrát nem tudnék ebbe a bejegyzésbe szorítani, viszont egy-két dolgot mégis szeretnék majd szólni blog-témáról, meg IRL történésekről is.
Még több western + spoiler https://i.imgur.com/7gvHWtA.png
E heti friss adag, ami legfőképpen a Starshine farmra helyezi a hangsúlyt, meg két-három technikai változtatásra. Ugyan nem túl izgalmasak a már meglévő dolgok frissítgetései, de úgy hiszem, hogy erre idővel mindig szükség lesz, és szerintem most jó pontokhoz nyúltak hozzá, amikre már ráfért valami új kinézet. Az eddigi felületfrissítésekre támaszkodva ezeket az apró változtatásokat mindig érdemes megfigyelni, mert több mint valószínű, hogy fognak még vele foglalkozni, tehát mai generációs grafikát adnak majd nekik.
Jómagam nem vagyok nagy western rajongó, de úgy gondolom, hogy az új verseny egész hangulatosra, reálisra és ötletesre sikerült, a farm eddigi stílusát jól tükrözi, csak azok az átkozott kis miniatűr gyorskanyarok ne lennének. Érthető, hogy pont ezek miatt nyomnak rá 300-at a ló fordulására, de azért valljuk be, ekkora kanyarból és ilyen kevés távolságból a való életben sem tudna átugrani valamit egy ló. Ettől eltekintve nem rossz, tetszik, hogy hordókerülést meg ugratásokat is vegyesen keverve beleraktak. Az akadályok egy plusz pontot jelentenek számomra, örülök ennek a szénabálás megoldásnak, de fokozhatták volna még annyival, hogy a rudakat is kicserélik valami vastagabb faágakra vagy deszkákra, mert a western farmokon azért ez népszerűbb látvány, mint egy díjugrató rúd.
Aranyásás 2.0 meg valami műcucc https://i.imgur.com/vrOhawL.png
Egyértelműen a megszokott szivárványos (pride) event leegyszerűsített változatát kaptuk ma meg, tavaly is körülbelül az év ennek szakaszában jelentkezett kobold barátunk, aki szintén megtalálható idén is, csak nyilván át van színezve, meg nevezve, hogy újnak nézzen ki. Én megértem, hogy karantén van, és a húsvéti eventre sem jutott idő emiatt, de nem tudom azt elképzelni, hogy borzasztó megerőltetés lenne bedobni a játékba azt, amit egyszer már megalkottak, tehát még foglalkozni sem kell vele. Persze érthető az is, hogy a játék inkább a célközönség (10-12 éves korosztály) kielégítésére hajaz, és az ő gondolkodásuk szintjére csökkenti az új küldetéseket, de például nekem, 18 évesként nincs semmi élvezhető benne, mert nagyjából 5 perc alatt végigkattintgattam nehézségek nélkül (minek foglalkozol akkor vele felnőttként is??? nemtudom).
Maga az ásás animációja jó, bár kicsit illúzióromboló, hogy lóhátról is tudok "régészkedni", viszont sok energiát és időt lehet így spórolni (ezt most úgy írtam, mintha nem érnék rá egész nap). Nem sikerült elsőre észrevennem, de amúgy nyilak is jelzik az arany lelőhelyét, tehát fölösleges az összes sziklát végigütni, ha még mutatja is, hogy melyiknek van értelme. Az utóbbi gondolatom elég negatív élmény számomra, hiszen még az egyszerűt is leegyszerűsítik.
|