Fontos! Kizárólag az alábbiakban feltüntetett profilok tartoznak hozzám. Bármi más, amit találsz az interneten és az én nevemet használja, az FAKE és nem én vagyok.
Egy pár napig húztam ezt a bejegyzést, amiért szeretnék elnézést kérni, de ez most kivételesen olyan frissítés volt, amit az első napon még nem annyira sikerült tisztán átlátnom, ezért inkább bele sem kezdtem. A napokban eléggé leszívta az agyi kapacitásomat a folyamatos növényszedés, emellett még Alicián is tevékenykedek, hiszen mindjárt itt a nullázás napja, tehát duplán nincs "szabadidőm", na meg még klubbeli történések is voltak, amik úgyszint drága agysejtjeimbe kerültek, de legalább most így szombaton már nyugodt fejjel tudok hozzáállni az íráshoz. A blogolás egy percre sem ment ki a fejemből, szóval abszolút nem arról van szó, hogy elfelejtettem, egyszerűen csak nem szeretek úgy nekikezdeni, hogy fáradt vagyok.
Most, hogy kimentegettem magamat a több napos késés alól, szeretném bemutatni a növénykék gyűjtését, plusz egy-két tippet is dobok majd, hogy hogyan célszerű nekiállni, illetve saját nehézségeimet meg észrevételeimet is megfogalmazom.
Harmadjára állok neki ennek a posztnak, mert a vihar miatt állandó jelleggel hagy egymagamra az internet. Köszönjük Telekom.
Alig pár hét elteltével már itt is a következő felújított ló - ma megérkezett az Angol Telivér felfrissített, harmadik generációs változata is. Én egyelőre nem tervezek közülük venni egyet sem, ezért ez a vélemény csak trailer&spoiler videók és képek alapján, valamint mások lovait külső szemmel figyelgetve fog megfogalmazódni. A lovak folyamatos gyártása, kiadása és rohamtempóban való újítgatása már külföldi és hazai játékosok szemét is egyaránt bántja, és több ezer felindulás kezdődött már emiatt Instagramon (is) a Star Stable ellen, aminek eredményeképpen a designer csapat még az utolsó pillanatokban alakított a lovon, és kiadott egy jobban kidolgozott változatot, mint ami a trailerben szerepelt.
Hónapok óta nagyon rossz irányba tart a játék, és ezt egyre többen kezdik észrevenni. Mindenki pontosan tudja és tisztában van azzal, hogy a grafikának utat kell adni a fejlődéshez, de az "Egy kalandokkal teli lovas játék" mottó lassan értelmét veszti.
Elérkezett az idei év nyárközépi ünnepe is, bár a játékban most kicsit hamarabb kezdtük a készülődést, mint a valóságban. Magyarországon június 24-én, azaz pontosan kettő hét múlva lesz a nyárközép napja, ami azt jelenti, hogy azon a napon lesz a leghosszabb ideig a Nap az égen, és onnantól kezdve egyre rövidülnek majd a nappalok, ahogy haladunk a tél felé. Egyébként pont jókor jött ez a nyárias event a játékba, eddig elég viharos napok voltak, egészen mostanáig, amikor már tényleg érezni a 20+ fokokat (végre lehet nyitott ablaknál gépezni). Jól tudnak időzíteni a játékvezetők.
Igaz, hogy az egész frissítés csak egy control c + control z volt, ettől függetlenül én örülök neki, hogy legalább annyira volt energiájuk, hogy a tavalyi küldetéseket visszakapjuk. Ugyanezt meg lehetett volna tenni húsvétkor is, és talán akkor sem unatkoztunk volna - nem mintha ez a cucc lefoglalt volna 1 óránál tovább, de ez is több mint a semmi.
Megérkezett a sokak által várt tengeri frissítés, amire én már tegnap este is hangolódtam egy Némó mese megnézésével , bár tudtam előre, hogy ez a nap nem fog túlságosan lekötni SSO szempontból, de a véleményemet azért mégis csak itt hagyom olvasnivalónak. A napokban fanartok sokasága készült már az új vízi paripákról, amik még az én tetszésemet is elragadták, de ahogy a Star Stable megalkotja őket, abban már semmi érdekes nincs (legalábbis számomra). Talán én vagyok már túl idős a fantasy dolgokhoz, vagy csak a személyiségem furcsa, de a nem reál dolgok nekem sosem kedveztek, egész életemben kerültem mindent, ami fantázia, és ez mostanára sem változott. Pont emiatt sajnálom, hogy a játék egyre jobban tart ebbe az irányba, és vicces, ahogyan ellent mondanak maguknak a vezetők, mert ők is említették, hogy realitásra törekszenek, aztán most mégis tengeri lovakkal meg repülő rájákkal örvendeztetnek meg minket.
Negatív dolgokon kívül túl sok extrát nem tudnék ebbe a bejegyzésbe szorítani, viszont egy-két dolgot mégis szeretnék majd szólni blog-témáról, meg IRL történésekről is.
E heti friss adag, ami legfőképpen a Starshine farmra helyezi a hangsúlyt, meg két-három technikai változtatásra. Ugyan nem túl izgalmasak a már meglévő dolgok frissítgetései, de úgy hiszem, hogy erre idővel mindig szükség lesz, és szerintem most jó pontokhoz nyúltak hozzá, amikre már ráfért valami új kinézet. Az eddigi felületfrissítésekre támaszkodva ezeket az apró változtatásokat mindig érdemes megfigyelni, mert több mint valószínű, hogy fognak még vele foglalkozni, tehát mai generációs grafikát adnak majd nekik.
Jómagam nem vagyok nagy western rajongó, de úgy gondolom, hogy az új verseny egész hangulatosra, reálisra és ötletesre sikerült, a farm eddigi stílusát jól tükrözi, csak azok az átkozott kis miniatűr gyorskanyarok ne lennének. Érthető, hogy pont ezek miatt nyomnak rá 300-at a ló fordulására, de azért valljuk be, ekkora kanyarból és ilyen kevés távolságból a való életben sem tudna átugrani valamit egy ló. Ettől eltekintve nem rossz, tetszik, hogy hordókerülést meg ugratásokat is vegyesen keverve beleraktak. Az akadályok egy plusz pontot jelentenek számomra, örülök ennek a szénabálás megoldásnak, de fokozhatták volna még annyival, hogy a rudakat is kicserélik valami vastagabb faágakra vagy deszkákra, mert a western farmokon azért ez népszerűbb látvány, mint egy díjugrató rúd.